SALES ASSISTANT WANTED!
Asigură suport comercial / administrativ pentru echipa de vânzări;
Transmite ofertele comerciale și documentele contabile clienților: facturi, avize etc.
Răspunde cererilor adresate prin e-mail și telefon;
Asigură urmărirea și înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul it.
Ce ne dorim de la tine:
Bune abilități de comunicare și relaționare, persoană organizată, sociabilă;
Persoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipă;
Cunoștințe bune de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
Beneficii:
Posibilitatea de dezvoltare profesională;
Trainig la locul de muncă eCommerce, Achizitii, etc
Pachet financiar corelat cu aptitudinile și experiența;
Bonusuri din vânzări!
Locatie: Oradea Office
Job Type: Contract de munca, perioada nedeterminata 8H/zi,
Asteptam CV-ul tău la HR@24paper.ro
Detalii la nr +40 722 341 857